مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:122022-07-04بين الملل

مسکو منابع قابل توجهی برای ادامه جنگ با اوکراین دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اولاف شولز ، صدراعظم آلمان در گفتگویی که روز یکشنبه پخش شد، گفت که پیش بینی اینکه عملیات نظامی روسیه در اوکراین چقدر طول می کشد دشوار است، - صدراعظم آلمان در گفتگویی اعلام کرد که هیچ کس نمی داند روسیه تا چه زمانی عملیات نظامی خود را در اوکراین ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اولاف شولز ، صدراعظم آلمان در گفتگویی که روز یکشنبه پخش شد، گفت که پیش بینی اینکه عملیات نظامی روسیه در اوکراین چقدر طول می کشد دشوار است، زیرا مسکو منابع قابل توجهی برای ادامه جنگ دارد.

وقتی از شولز پرسیده شد که در بحبوحه تحریم ها چه زمانی ممکن است منابع روسیه برای ادامه عملیات تمام شود، گفت: هیچ کس واقعاً نمی داند.

صدراعظم آلمان گفت: ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه رهبر کشور بسیار بزرگی است که افراد زیادی در آنجا زندگی می کنند، با امکانات فراوان و او می تواند برای مدت طولانی به جنگ ادامه دهد.

شولز گفت: درگیری زمانی پایان می یابد که پوتین بفهمد که با ایده تسخیر بخشی از قلمرو همسایه اش موفق نخواهد بود.

وقتی از صدراعظم آلمان پرسیده شد که اظهارات ولادیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین درباره پایان درگیری ها تا قبل از پایان سال چقدر واقع بینانه است، شولز گفت: بسیار دشوار است که قضاوت کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو منابع قابل توجهی برای ادامه جنگ با اوکراین دارد

مسکو منابع قابل توجهی برای ادامه جنگ با اوکراین دارد