مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-04سياسي

کلنگ احداث 204 واحد مسکن ملی در آبیک به زمین خورد


کلنگ احداث 240 واحد مسکن ملی در آبیک به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز در مراسمی با حضور لطف اله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، گونجی مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، کلنگ احداث 240 واحد مسکن ملی شهرستان آبیک به زمین زده شد.

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به ثبت نام حدود 5345 از مردم شهرستان آبیک در نهضت ملی مسکن اظهار کرد: 991 نفر مشمول و واجد شرایط برای مسکن ملی شده اند که 416 نفر حساب باز کرده و آورده اولیه را واریز کرده اند و مابقی متقاضیان هم در صورتی که پول واریز کنند جزو افرادی که افتتاح حساب باز کرده اند، محسوب می شوند.

وی افزود: برای ساخت مسکن ملی در شهرستان آبیک حدود یک هکتار زمین جانمایی شده که 240 واحد احداث می شود که شامل 12 بلوک، هر بلوک پنج طبقه و هر طبقه چهار واحد می شود که با انباری و پارکینگ تعیین شده هر واحد حدود 105 متر مربع می شود.

  وی مجری ساخت 240 واحد مسکن ملی شهرستان آبیک را بنیاد مسکن و نقشه آن را جزو نقشه های خوب مسکن ملی ذکر کرد و افزود: مراحل آماده سازی و تسطیح اجرا و پیش پروانه صادر شده، تجهیز کارگاه صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث 204 واحد مسکن ملی در آبیک به زمین خورد

کلنگ احداث 204 واحد مسکن ملی در آبیک به زمین خورد