مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-04بين الملل

جدیدترین اظهارنظر «نوری المالکی» درباره تشکیل دولت عراق


رییس ائتلاف دوله القانون عراق گفت که مذاکرات برای تشکیل دولت به کمیته های چارچوب هماهنگی کشیده شده و نخستین نشانه های تشکیل دولت جدید پس از تعطیلات عیدقربان ملموس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نوری المالکی رییس ائتلاف دوله القانون ، در نشست شب گذشته (یکشنبه، 3 ژوییه) با اعضای فراکسیون این ائتلاف به بررسی جدیدترین تحولات سیاسی کشور پرداخت.

به نوشته وبگاه شفق نیوز در این نشست بر اهمیت تسریع روند تشکیل دولت جدید، دولتی قدرتمند که بتواند به مردم خدمات ارائه کند و به مطالبات آنها، پاسخ دهد ، تاکید شد.

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی نوری المالکی، وی در این نشست بر ضرورت تداوم گفت وگوها میان نیروهای کمیته هماهنگی شیعیان عراق موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) و همپیمانانشان و سایر گروه های سیاسی به منظور تسریع روند تشکیل دولت جدید و نیز تکمیل سایر مراحل قانونی مربوط به دو پست ریاست جمهوری و نخست وزیری تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در چارچوب هماهنگی کمیته هایی برای انجام مذاکرات با نیروهای فعال در جریان سیاسی تشکیل شده، ابراز امیدواری کرد که این کمیته ها به نتایجی برسند که منجر به نشانه هایی در تشکیل دولت جدید پس از پایان تعطیلات عید قربان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین اظهارنظر «نوری المالکی» درباره تشکیل دولت عراق

جدیدترین اظهارنظر «نوری المالکی» درباره تشکیل دولت عراق