مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-04اقتصادي

فروش بلیت هواپیما بر اساس نرخ دلار به اتباع خارجی ممنوع شد


وزیر راه و شهرسازی از ابطال مصوبه فروش دلاری بلیت هواپیما به اتباع خارجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، رستم قاسمی اظهار داشت: فروش بلیت هواپیما به اتباع خارجی بر اساس نرخ دلار ممنوع است و این موضوع به همه شرکت های هواپیمایی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه فروش دلاری بلیت هواپیما برای مسافران به خصوص در فرودگاه های آبادان و اهواز مشکلاتی را ایجاد کرده بود، گفت: رییس سازمان هواپیمایی کشوری در جلسه ای که با مدیران عامل شرکت های هواپیمایی داشت این موضوع را ابلاغ کرد که تصویر آن نیز منتشر خواهد شد.

* گران فروشی بلیت به بهانه خدمات CIP خلاف مقررات است وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه طی هفته گذشته برخی شرکت ها و دفاتر هواپیمایی به بهانه ارائه خدمات سی آی پی و غذای گرم اقدام به گران فروشی بلیت کردند، گفت: این اقدام خلاف قوانین و بدون مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده است.

وی با بیان اینکه سقف قیمتی همه مسیرهای داخلی کشور در سامانه هواپیمایی کشوری اعلام شده است، افزود: هیچ شرکتی هواپیمایی یا دفتر مسافرتی حق فروش بلیت بالاتر از نرخ های تعیین شده را ندارد.

* استقرار میز بازرسی در فرودگاه های کشور قاسمی با اعلام اینکه با متخلفان احتمالی برخورد قانونی خواهد شد، گفت: به همین منظور در فرودگاه های کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت هواپیما بر اساس نرخ دلار به اتباع خارجی ممنوع شد

فروش بلیت هواپیما بر اساس نرخ دلار به اتباع خارجی ممنوع شد