مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-04حوادث

به رگبار بستن جوان سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس +فیلم


پلیس آمریکا تصاویر دوربین لباس مامورانی را که هفته گذشته یک جوان سیاه پوست 25 ساله را حین تعقیب و گریز با شلیک ده ها گلوله به سمتش به رگبار بستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های آمریکایی تصاویر دوربین لباس پلیس را منتشر کردند که نشان می دهد ماموران اداره پلیس شهر آکرون ایالت اوهایو مرد سیاه پوستی که در اوایل صبح دوشنبه (هفتم تیر) به دلیل یک تخلف ناشناخته رانندگی در تعقیبش بودند را به گلوله می بندند.

  قتل جِیلند واکر 25 ساله توسط پلیس اعتراضاتی را در آکرون به دلیل خشونت پلیس برانگیخته است.

پلیس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت ماموری که تصاویر دوربین لباسش منتشر شده، در حال رانندگی بود و سعی کرد خودروی واکر را متوقف کند که او ابتدا سرعتش را کاهش داد و سپس با پای پیاده فرار کرد.

  به گفته پلیس، ماموران پس از خروج از خودروی خود تلاش کردند واکر را با استفاده از شوکر دستگیر کنند اما در نهایت شروع به تیراندازی کردند زیرا او همچنان فرار می کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، وکیل خانواده واکر قبلاً تخمین زد که پلیس حداقل 60 بار به این جوان 25 ساله شلیک کرده است.

استیو میلت رییس پلیس آکرون این فیلم را ناراحت کننده خواند، اما گفت که مقامات هنوز تعداد دقیق گلوله های شلیک شده را مشخص نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رگبار بستن جوان سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس +فیلم

به رگبار بستن جوان سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس +فیلم