مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-04سياسي

دشمنان در قالب جنگ نرم به دنبال سست کردن بنیان خانواده هستند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: دشمنان در قالب جنگ نرم به دنبال سست کردن بنیان خانواده هستند بنابراین باید هوشیار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مدرسی به مناسبت بزرگداشت هفته ازدواج در برنامه مهرانه آسمانی که در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات و بحران هایی که خیلی از خانواده ها درگیر آن هستند بلکه مشکلات کوچک حل نشده است بنابراین در گام نخست باید تلاش کنیم مشکلات کوچک به وجود نیایند و اگر به وجود بیاید باید سعی کنیم که حل نشده باقی نماند زیرا خیلی از مشکلات بزرگ ماحصل تجمع مسایل کوچک حل نشده است.

وی عنوان کرد: همواره باید سعی کنیم به جای منافع فردی به منافع خانوادگی فکر کرده و به جای متمرکز شدن روی حقوق فردی خود به تکالیف و نقش خود در خانواده فکر کنیم و روی وظایف خود بیشتر تمرکز داشته باشیم البته تحقق این مهم نیاز به تمرین دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: فضای رسانه ای غالب به نظر می رسد در حال فرماندهی کردن یک جمع مخالف بنیان خانواده است که از آن به عنوان جنگ نرم استفاده می شود بنابراین باید هوشیار باشیم زیرا مأموریت این گروه سست کردن بنیان خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در قالب جنگ نرم به دنبال سست کردن بنیان خانواده هستند

دشمنان در قالب جنگ نرم به دنبال سست کردن بنیان خانواده هستند