مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-04سياسي

200 واحد باقی مانده زلزله سی سخت و توضیحات رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص واحدهای باقی مانده شهر سی سخت توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،سید علی احمدزاده در گفت وگوی ویژه خبری شبکه خبر که با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به موضوع بازسازی شهر زلزله زده سی سخت اختصاص داشت، گفت: در زلزله 5.

6 ریشتری 29 بهمن سال 1399 شهر سی سخت 3 هزار و 46 واحد مسکونی آسیب دید که از این تعداد یک هزار و 562 واحد کاملا تخریب شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع یک هزار و 562 واحدی که به طور کامل تخریب شدند 900 واحد شهری و 662 واحد روستایی است که یک هزار و 366 واحد به طور کامل بازسازی و تحویل مردم داده شد.

وی ادامه داد: 196 واحد در مرحله سقف و نازک کاری است.

برای سایر واحدها چون از متراژی که پیش بینی شده بیشتر است منتظر تسهیلات هستیم که نیاز است بانک ها به این کار سرعت ببخشند.

در ادامه اکبر نیکزاد پیرامون پرداخت تسهیلات تکمیلی گفت: پرداخت تسهیلات تکمیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد به کندی پیش می رفت که استاندار ورود پیدا کرد بانک های عامل هم همراهی کردند و تسهیلات در اختیار قرار گرفت.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: پیگیر اختصاص تسهیلات تکمیلی برای 200 واحد باقی مانده هستیم اما برخی واحدهایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند نتوانستند تسهیلات تکمیلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 واحد باقی مانده زلزله سی سخت و توضیحات رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

200 واحد باقی مانده زلزله سی سخت و توضیحات رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی