مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-04اقتصادي

کاهش 30 درصدی مصرف ماکارونی


یک فعال اقتصادی از کاهش 25 تا 30 درصدی مصرف ماکارونی خبر داد و گفت: ماکارونی یک غذای جایگزین است و بعد از گران شدن گوشت قرمز و مرغ تمایل ها برای مصرف ماکارونی افزایش پیدا می کند و از آنجایی که رشد قیمت سایر اقلام نسبت به ماکارونی بیشتر است از این رو به احتمال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، مشاور هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی گفت: قیمت تمام شده محصول ایرانی نسبت به رقبای ما از جمله ترکیه بالاتر است همچنین دور زدن تحریم ها و تحمیل شدن هزینه حمل ونقل بیشتر در دوره تحریم ها، باعث شد بسیاری از بازار های خود از جمله آفریقا را از دست بدهیم.

رسول مژده شفق با بیان اینکه تامین گندم صنف و صنعت برای صنایع آرد بر تا سال 99 یارانه ای نبود، گفت: سالیانه این صنایع حدود 1.

5 تا 2 میلیون تن گندم مصرف می کرد.

در یک سال نخست دولت جدید باهدف کنترل قیمت ها گندم یارانه ای به تولیدکنندگان داده شد.

وی با اشاره به افزایش قیمت آرد و صنف و صنعت، افزود: قیمت آرد صنف و صنعت از کیلویی 2 هزار و 700 تومان به کیلویی 12 هزار تومان رسید.

فعالان این حوزه از همان ابتدا مخالف خود را با افزایش نرخ آرد به مسئولان مربوطه اعلام کردند چراکه این افزایش قیمت، شوک زیادی به کالای ماکارونی می داد و بر تولید، بازار و مصرف تاثیر می گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی مصرف ماکارونی

کاهش 30 درصدی مصرف ماکارونی