مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 17:372022-07-05اقتصادي

شناسایی باند بزرگ فرار مالیاتی در تهران و البرز


متهم مذکور با ترغیب برخی افراد بی بضاعت و کم اطلاع، با تاسیس شرکت های صوری، اخذ کارت بازرگانی و کد اقتصادی و در ادامه اخذ وکالت نامه های رسمی و تام الاختیار از آنان، - موجب فرار مالیاتی گسترده شده بود.

مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادهای سازمان امور مالیاتی از شناسایی و پیگیری قضایی یک باند بزرگ فرار مالیاتی که با تاسیس 258 شرکت صوری، فاکتور فروشی و سوء استفاده از کارت‏ های بازرگانی در استان های تهران و البرز مرتکب جرایم متعدد مالیاتی شده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان امور مالیاتی، حسین تاجمیر ریاحی اظهار کرد: یک باند بزرگ فرار مالیاتی که با تاسیس 258 شرکت صوری، فاکتور فروشی و سوء استفاده از کارت‏های بازرگانی در استانهای تهران و البرز مرتکب جرایم متعدد مالیاتی شده بود، شناسایی و با پیگیری قضایی برای متهمین، کیفرخواست صادر شد.

وی افزود: بر اساس سیاست های جدید، سازمان امور مالیاتی کشور علیه برخی اشخاص که با نحوه فعالیت خود موجبات فرار مالیاتی و اخلال در درآمدهای دولت را فراهم می کنند، اقدام به طرح شکایت در مراجع قضایی می کند و در همین راستا، برای متهمی که با تشکیل باندهای بزرگ ارتشاء و جعل اسناد عادی و رسمی و سوء استفاده از اسناد هویتی اشخاص در استان های تهران و البرز مبادرت به فرار مالیاتی کرده بود، کیفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی باند بزرگ فرار مالیاتی در تهران و البرز

شناسایی باند بزرگ فرار مالیاتی در تهران و البرز