مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-06ورزشي

اجرای طرح «زکات تکواندو» در کرمانشاه/ کودکان بااستعداد محلات محروم شناسایی می شوند


رییس هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: در راستای ترویج ورزش تکواندو و با همکاری و حمایت فدراسیون و در قالب طرح «زکات تکواندو»، این هیأت اقدام به ایجاد یک باشگاه تخصصی تکواندو در محله کم برخوردار «جعفرآباد» کرمانشاه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی همتی رییس هیأت تکواندو استان کرمانشاه در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در قالب طرح زکات تکواندو در محله کم برخوردار جعفرآباد، ورزشکاران بدون اخذ شهریه و دریافت یک دست لباس تکواندو به صورت رایگان زیر نظر مربیان حرفه ای هیأت، تکواندو تمرین کرده و استعدادیابی می شوند.

وی یادآور شد: در پایان سال 1400 علی رغم تمامی مشکلاتی که به واسطه ترویج بیماری کرونا در جامعه به وجود آمد، براساس سامانه ثبت نام فدراسیون تکواندو، استان کرمانشاه دارای 15 هزار و 626 ورزشکار در قالب 54 باشگاه ورزشی است و براساس تعداد بیمه شده ورزشی هیأت پزشکی ورزشی استان، 10 درصد جامعه آماری ورزشکاران استان کرمانشاه به این رشته ورزشی تعلق دارد.

رییس هیأت تکواندو استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری موفق شدیم در مسابقات جام فجر و جام باشگاه های آسیا سه مدال طلا و سه برنز توسط خانم ها کوثر اساسه، فاطمه کریمی و آتوسا پروین و آقایان آرین سلیمی و مهدی بهرامی آذر کسب کنیم و در مسابقات لیگ آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «زکات تکواندو» در کرمانشاه/ کودکان بااستعداد محلات محروم شناسایی می شوند

اجرای طرح «زکات تکواندو» در کرمانشاه/ کودکان بااستعداد محلات محروم شناسایی می شوند