مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-09سياسي

برنامه ریزی تامین آب 7138 روستا در پروژه جهاد آبرسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد زهرایی با اشاره به تکلیف بسیج اظهار داشت: یکی از ماموریت هایی که به سازمان بسیج محول شده، - رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: طی هماهنگی با وزارت نیرو تأمین آب 7138 روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد قرارگاه امام حسن به عنوان هماهنگ کننده بالادستی عمل کرده و بسیج سازندگی به همراه سایر رده ها به عنوان مجری وارد کار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد زهرایی با اشاره به تکلیف بسیج اظهار داشت: یکی از ماموریت هایی که به سازمان بسیج محول شده، تبدیل تهدید به فرصت ها است، در این راستا بسیج سازندگی با شبکه گروه های جهادی و صندوق های قرض الحسنه و تشکل ‎های مردمی به عنوان حلقه واقعی میان امام و امت در قالب ماموریت ها به پیش می رود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه به دنبال حل مسائل مردم هستیم، گفت: همیشه مسئله مردم مسئله دستگاه های اجرایی نیست، اما در مسئله آب شرب و کشاورزی همه کارشناسان اتفاق نظر دارند که مسئله هم مسئله مردم و و هم موضوع دستگاه های اجرایی است.

وی با اشاره به برنامه حل مسئله آب در روستا های کشور افزود: در حال حاضر دو طرح تهیه کردیم که در قالب طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه با اولویت تامین آب شرب روستایی و طرح آبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی تامین آب 7138 روستا در پروژه جهاد آبرسانی

برنامه ریزی تامین آب 7138 روستا در پروژه جهاد آبرسانی