مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-09ورزشي

هیأت هندبال کرمانشاه در پیچ و خم مشکلات مالی/ توسعه در گرو ایجاد زیرساخت است


رییس هیأت هندبال استان کرمانشاه گفت: سال 1400 کل مجموع دریافتی هیأت هندبال از اداره کل ورزش استان، 35 میلیون تومان بوده و در سال 1401 هم هیچگونه مبلغی به حساب ما ریخته نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایرج یزادن پناه رییس هیأت هندبال استان کرمانشاه در نشست خبری با انجمن ورزشی نویسان استان  که در دفتر این هیأت برگزار شد، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه هیچگونه حمایتی از رشته های پرافتخاری چون هندبال که دارای چند بازیکن در تیم ملی، تیم در سطح لیگ برتر و لیگ یک است، ندارد و در عوض براساس اخباری که به ما می رسد به هیأت های خاص توجه ویژه ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال می شویم که اداره کل ورزش و جوانان میزان حمایت خود را از هیأت های مختلف ورزشی شفاف کند تا همگان متوجه شوند چرا از یک هیأت ورزشی خاص حمایت های بالایی صورت می گیرد و چرا در سال 1401 هیچگونه مبلغی به حساب ما ریخته نشده و در سال 1400 کل مجموع دریافتی هیأت هندبال از اداره کل 35 میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد: در برخورد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با هیأت هندبال استان مسائلی وجود دارد که نمی توانیم آن ها را رسانه ای کنیم اما بسیار خوشحال می شویم که رسانه های استان نسبت به وضعیت حمایت های مالی از هیأت های استان و یا شکل و نحوی ارزیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت هندبال کرمانشاه در پیچ و خم مشکلات مالی/ توسعه در گرو ایجاد زیرساخت است

هیأت هندبال کرمانشاه در پیچ و خم مشکلات مالی/ توسعه در گرو ایجاد زیرساخت است