مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 17:572022-07-09ورزشي

در بازدید رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم های ملی هندبال چه گذشت؟


رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم های ملی هندبال بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک عصر امروز (شنبه) با حضور در محل تالار هندبال فدراسیون ضمن بازدید از تمرینات تیم های ملی بزرگسالان و جوانان با اعضای این تیم ها و کادر فنی گفت گو کرد.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به تدارک مناسب تیم ملی هندبال بزرگسالان برای رویدادهای پیش رو اظهار کرد: وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران یکی از چهره های نامدار هندبال جهان است و بزرگان این رشته از سرمربی تیم ملی هندبال ایران به نیکی یاد می کنند و قطعا با حضور او تحول بزرگی در هندبال ایران رخ خواهد داد و شاهد درخشش هندبال ایران خواهیم بود.

در نیمکت تیم ملی جوانان نیز شاهد حضور چهره ارزشمندی هستیم و برای جوانان کشورمان در مسابقات پیش رو نیز آرزوی موفقیت داریم.

صالحی امیری افزود: حرکت هندبال با حضور علیرضا پاکدل به عنوان رییس فدراسیون سرعت زیادی گرفته است و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خود را همواره در کنار فدراسیون هندبال می بینند و از این فدراسیون حمایت می کنند.

تمامی تلاش ما برداشتن موانع از سر راه هندبال است و امیدوارم هم در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و هم در مسابقات قهرمانی جهان شاهد موفقیت و درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازدید رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم های ملی هندبال چه گذشت؟

در بازدید رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم های ملی هندبال چه گذشت؟