مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 18:422022-07-13اقتصادي

رکورد مصرف برق در خوزستان شکست


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: مصرف شبکه برق در شبکه زیرپوشش این شرکت در روز سه شنبه 21 تیر از هشت هزارو 261 مگاوات عبور کرد و رکورد مصرف در امسال تاکنون که 17 تیر جاری با هشت هزار و 135 مگاوات ثبت شده بود را شکست.

- محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیک مصرف شبکه برق زیرپوشش این شرکت در امسال تاکنون با هشت هزارو 261 مگاوات در روز سه شنبه شکسته شد و به اوج خود رسید.

وی افزود: مصرف شبکه برق در شبکه زیرپوشش این شرکت در روز سه شنبه 21 تیر از هشت هزارو 261 مگاوات عبور کرد و رکورد مصرف در امسال تاکنون که 17 تیر جاری با هشت هزار و 135 مگاوات ثبت شده بود را شکست.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: این افزایش مصرف در حالی رخ داده است که مدیریت مصرف صنایع بزرگ و متوسط طبق سهمیه ابلاغی اجرایی شده و بیشتر بار مصرفی صنایع به ساعات پایانی شب منتقل شده و در عمل میزان کاهش بار مصرفی صنایع به ویژه در ساعت های اوج بار به بیشترین مقدار ممکن رسیده و نیاز به همکاری سایر بخش های مصرفی (تجاری، اداری و خانگی) وجود دارد.

وی ادامه داد: افزایش مصرف برق رخ داده مربوط به بخش خانگی و استفاده از بار سرمایشی با توجه به دمای نزدیک به 50 درجه، شرجی و گرد و غبار، بوده و همین هم موجب شکسته شدن پیک مصرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مصرف برق در خوزستان شکست

رکورد مصرف برق در خوزستان شکست