مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-14بين الملل

شهری که 11 ماه شهردار ندارد!


با گذشت قریب به یکسال از آغاز بکار شورای ششم در شهر مسجدسلیمان، بعلت مخالفت برخی اعضای شورای شهر با گزینه های معرفی شده به استانداری خوزستان هنوز شهردار این شهر معرفی نشده است و این موضوع باعث گلایه ها و اعتراضات مردمی شده است.

- با گذشت قریب به یکسال از آغاز بکار شورای ششم در شهر مسجدسلیمان، بعلت مخالفت برخی اعضای شورای شهر با گزینه های معرفی شده به استانداری خوزستان هنوز شهردار این شهر معرفی نشده است و این موضوع باعث گلایه ها و اعتراضات مردمی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به گفته منابع محلی، یکی از مهمترین علت های عدم معرفی شهردار مسجدسلیمان پس از گذشت یکسال، مخالفت سه نفر از اعضای شورا شهر با گزینه های معرفی شده می باشد که پس از معرفی هر گزینه ای بعنوان شهردار، بعد از چند هفته با ارسال نامه ای به استاندار، ضمن پس گرفتن رای خود، خواستار رد صلاحیت او می شوند که این اتفاق در نوع خود جالب می باشد.

اوایل آذرماه سال گذشته بود که معاون سابق فرمانداری مسجدسلیمان بعنوان شهردار منتخب به استانداری معرفی شد که پس از گذشت سه ماه، برخی اعضای شورای شهر با ارسال نامه ای مبنی بر پس گرفتن رای خود و مخالفت با انتصاب بهرامی بعنوان شهردار، استانداری خوزستان را مجاب کردند که صلاحیت وی را مورد تایید قرار ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری که 11 ماه شهردار ندارد!

شهری که 11 ماه شهردار ندارد!