مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-16اقتصادي

بانک ها از نگاه سخت گیرانه در پرداخت تسهیلات مسکن پرهیز کنند


استاندار قزوین با بیان اینکه تسهیلات بانکی باید هر چه سریعتر به متقاضیان پرداخت شود، گفت: شرایط تسهیلات و روند پرداخت آن باید در کارگروه های فرعی بررسی و تسهیلات به دور از نگاه سخت گیرانه به متقاضیان پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زمین های مرغوب کشاورزی به هیچ وجه نباید در پروژه های نهضت ملی مسکن استفاده شود و در این زمینه هیچ گونه کوتاهی نباید صورت گیرد.

وی افزود: در برخی شهرستان ها افرادی به دنبال این هستند که پروژه نهضت مسکن را به سمت اراضی اشخاص خاص هدایت کنند ولی آنها باید بدانند که این کار به طور قطع انجام نخواهد شد و مجموعه مدیریتی استان زیر بار چنین موضوعی نخواهد رفت.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای تأمین زیرساخت پروژه های مسکن مذاکراتی با وزیر راه و شهرسازی انجام شده است و مقرر شد زیرساخت های این پروژه از محل فروش زمین های دولتی تأمین شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه بانک ها باید برای اجرای پروژه نهضت مسکن همکاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: اقدامات بانک ها در این زمینه باید در شورای عالی بانک ها بررسی و نتایج حاصل در شورای تأمین مسکن مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها از نگاه سخت گیرانه در پرداخت تسهیلات مسکن پرهیز کنند

بانک ها از نگاه سخت گیرانه در پرداخت تسهیلات مسکن پرهیز کنند