مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 19:572022-07-16اقتصادي

طرح پیشنهادی مخاطب فارس برای کاهش تولید زباله تر


طرح پیشنهادی مخاطب فارس برای کاهش تولید زباله تر - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ضرورت رفع معضل زباله استان های شمالی تیتر یکی از مطالبی است که مخاطبان در فارس من منتشر کرده و به اهمیت آن پرداخته اند.

  مخاطب در ثبت سوژه خود و توضیح آن نوشته: معضل زباله بخصوص در شهرهای شمالی بر کسی پوشیده نیست و علت آن نیز سوءمدیریت و هزینه بالای ساماندهی زباله های دپو شده در محیط می باشد.

اما این معضل قابل کنترل و حتی درآمدزا هم می باشد.

پس از تحقیقات و پژوهش فراوان بدین نتیجه رسیدیم که اگر هر خانوار روستایی مدیریت پسماند را از داخل خانه شروع کند معضل زباله در این استان مرتفع خواهد شد و برای طرح خود نیز ایجاد یک سازه بلوکی 1.

5 در 1.

5 متری در کنار هر خانه روستایی را طراحی کرد که براحتی و بسیار ارزان می تواند زباله های تر را به خاک بسیار مغذی تبدیل کند.

پیشنهاد می شود وزارت کشور، دهیاران روستاها را مکلف به اجرا و نظارت این کار نماید.

نگارنده این پیشنهاد چندین سال است که مبادرت به اینکار نموده ام و بحدی ساده و موثر است که گاها آشغال همسایه ها را هم به محل باغ آورده و دپو می نمایم.

  مخاطب در توضیح سوژه خود با ذکر سوءمدیریت و هزینه بالای ساماندهی زباله ها به عنوان دو علل معظل شدن پسماند، معتقد است که نه تنها این موضوع قابل کنترل است بلکه درآمدزا نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیشنهادی مخاطب فارس برای کاهش تولید زباله تر

طرح پیشنهادی مخاطب فارس برای کاهش تولید زباله تر