مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 23:122022-07-17سياسي

فرماندار قشم: 8 میلیارد ریال کمک مردمی قشم به سایه خوش ارسال شد


در آستانه عید بزرگ غدیر مرحله دیگر از کمک های مردمی روستاییان این شهرستان به روستا سایه خوش و روستاهای همجوار آسیب دیده از زلزله در شهرستان بندرلنگه ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی عصر امروز در یک گفت وگوی رسانه ای با اعلام این خبر افزود: در این مرحله از رزمایش همدلانه کمک به زلزله زدگان غرب استان، مردم روستاهای سهیلی، گیاهدان، کورزین، کردوا و شهر سوزا پوشاک، مواد غذایی، یخچال و آبسردکن به ارزش 8 میلیارد ریال به مناطق زلزله زده ارسال کردند.

وی ادامه داد: کمک های روستاییان خیر و نیکوکار شهرستان قشم با حضور شیخ محمد صالح امینی امام جمعه اهل سنت شهر طبل، محمد جهین، یاسین ایمانی و وحید جابری  بخشداران مرکزی، شهاب و حرا و محمد اوجی زاده جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان از طریق اسکله لافت به مقصد روستای سایه خوش ارسال شد.

به افراد بدون ماسک خدمت ارائه نشود فرماندار قشم در بخشی دیگری از سخنان خوداظهار داشت: متاسفانه بی تفاوتی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی به خیزش موج جدید و تغییر رنگ کرونایی شهرستان منجر شده و برای  پیشگیری از گسترش این وضعیت باید خود کنترلی و محدود کردن بی تفاوت ها با جدیت اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قشم: 8 میلیارد ریال کمک مردمی قشم به سایه خوش ارسال شد

فرماندار قشم: 8 میلیارد ریال کمک مردمی قشم به سایه خوش ارسال شد