مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-18سياسي

سرپرست جدید پردیس های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان معرفی شد+عکس


با حضور دکتر صفی الله رمضانخانی، مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور استانها و مجلس در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان، آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس های استان هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم معارفه سرپرست جدید امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان امروز با حضور مشاور رییس دانشگاه، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، ریاست نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان هرمزگان، روسای دانشگاههای هرمزگان، پیام نور، فنی و حرفه ای، آزاد اسلامی، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار شد.

باید امام علی و نهج البلاغه را به دنیا معرفی کنیم دکتر رمضانخانی، مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور استانها و مجلس در این مراسم با ابلاغ  سلام گرم و محبت آمیز وزیر آموزش و پرورش جناب آقای دکتر نوری و نیز ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور به خانواده بزرگ فرهنگیان استان هرمزگان، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان، غدیر دوباره زنده و پویا شد.

ابعاد مختلف غدیر باید بدرستی برای مردم بازگو گردد.

  وی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) و به تبع آن فرهنگ غدیر مهجور مانده و متأسفانه ما هنوز نتوانستیم نهج البلاغه را در جهان معرفی نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید پردیس های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان معرفی شد+عکس

سرپرست جدید پردیس های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان معرفی شد+عکس