مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-19اقتصادي

حدود 200 میلیون بطری آب آشامیدنی بین زائران اربعین در ایران و عراق توزیع می شود


موکب های اربعینی امسال 100 میلیون بطری آب آشامیدنی 200 سی سی در ایران و 80 میلیون بسته آب آشامیدنی 200 سی سی در عراق بین زائران اربعین حسینی توزیع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه ایام اربعین امسال هم زمان با تابستان و فصل گرماست، کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین به ارائه خدماتی به منظور جلوگیری از گرمازدگی زائران حسینی تأکید دارد.

بر همین اساس، تجهیز موکب ها با وسایل سرمایشی از دغدغه های اربعین امسال است ؛ به طوری که با برنامه ریزی انجام شده، همه موکب ها برای رفاه حال زائران پیاده روی اربعین به کولر و سایر وسایل سرمایشی تجهیز می شوند.

به گفته یوسف افضلی، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در مسیر زائران موکب هایی برای آب رسانی به زائران تجهیز می شوند و همچنین برخی دیگر از موکب ها در کنار خدمات اسکان و تغذیه، آب آشامیدنی بین زوار توزیع خواهند کرد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در شهرهای مرزی و مسیر زائران اربعین در ایران بیش از 100 میلیون آب بسته بندی شده 200 سی سی توزیع می شود.

با توجه به اینکه امسال موکب های ایرانی در کنار موکب های عراقی به زوار خدمت خواهند کرد، قرار است 40 میلیون آب 500 سی سی یا 80 میلیون آب 200 سی سی بین زائران اربعین در عراق توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 200 میلیون بطری آب آشامیدنی بین زائران اربعین در ایران و عراق توزیع می شود

حدود 200 میلیون بطری آب آشامیدنی بین زائران اربعین در ایران و عراق توزیع می شود