مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-20سياسي

اسنادی جدید از واقعه مسجد گوهرشاد رونمایی شد


آیین رونمایی از مهم ترین اسناد قیام مسجد گوهرشاد باعنوان«گوهریاد» امروز در سازمان اسناد و کتابخانه جمهوری اسلامی ایران برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس آیین رونمایی از مهم ترین اسناد قیام مسجد گوهرشاد باعنوان گوهریاد ، چهارشنبه 29 تیر ساعت 11 با پخش سرود ملی و تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم در سالن همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور علیرضا مختارپور مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

  در این برنامه علیرضا مختارپور با اشاره به اینکه در بیان روایت ها کوتاهی صورت گرفته است گفت: سوگ مندانه باید اعتراف کنیم که در روایت حوادث مهم کشورمان و انقلاب اسلامی دارای ضعف هایی هستیم و اگر نسل جوان و نوجوان امروز و آینده ما را مورد سؤال و مؤاخذه قرار دهند و دلیل برخی از اشتباهات و یا خطاهای خودشان و یا رسانه های دیگر را کم کاری و یا بد عملی ما در انتقال درست حوادث انقلاب اسلامی بدانند قطعاً حق با آنها خواهد بود.

امیدوارم با این نوع برنامه هایی که در دوره جدید معاونت اسناد و بخش های دیگر درحال برنامه ریزی و اجراست؛ اندکی از حجم تقصیرات و کم کاری که ما مدیران داشتیم را جبران کند.

در ادامه ویدیویی از شعرخوانی یکی شاعران در محضر رهبر انقلاب در خصوص واقعه مسجد گوهرشاد در سال 97 صورت گرفته بود، پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنادی جدید از واقعه مسجد گوهرشاد رونمایی شد

اسنادی جدید از واقعه مسجد گوهرشاد رونمایی شد