مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 19:422022-07-20بين الملل

پاسخی به منتقدان حمایت ایران از سرکوب در سوریه


نشریه «صبح صادق» در پاسخ به انتقاد علی جنتی مبنی بر کمک جمهوری اسلامی به دیکتاتوری اسد در سوریه دوسال قبل از شروع داعش نوشت: «اعتراضات به معنای مردمی آن در دو استان کوچک – درعا و سویدا – در حاشیه مرز اردن روی داد که اجتماعات از 100 نفر و دویست نفر فراتر نمی رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصر ایران، نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه در شماره امروز چهارشنبه 29 تیر 1401 نوشت: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت قبل در گفتگو با روزنامه اعتماد گفته است: ناظران می گویند داعش دو سال بعد از شروع اعتراضات در سوریه سازمان دهی شد و آنچه جمهوری اسلامی در سوریه مرتکب شد دفاع از دیکتاتوری اسد در برابر مردم معترض بود.

تاوان بقای بشار اسد حداقل 600 هزار کشته و مفقود و 12 میلیون آواره برآورد شده است.

عمادالدین باقی فعال سیاسی اصلاح طلب نیز به بهانه مباحث حجاب که این روزها در سطح کشور مطرح است، عکس بشار اسد را با خانواده انتشار می دهد و می نویسد اگر حفظ حکومت این زن و شوهر آن قدر ارزش داشت که این همه خون به پایش ریخته شود و صدها جوان ایرانی کشته شوند.

چرا زنان مشابه او در خیابان های خودمان تحمل نمی شوند.

صبح صادق در ادامه نوشت: با توجه به اینکه جریان غرب گرای داخلی همواره منافع حزبی را بر منافع ملی ترجیح می دهد، آن ها از بدو حضور ایران اسلامی در سوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به منتقدان حمایت ایران از سرکوب در سوریه

پاسخی به منتقدان حمایت ایران از سرکوب در سوریه