مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-21اقتصادي

جیب ادارات کنگان شارژ شد/ اولویت با طرح های نیمه تمام


بیش از 123 میلیارد تومان اعتبار به حوزه عمران و توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، از شهرستان کنگان احمد غریبی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان اظهار داشت: این اعتبارات از محل تملک دارایی سرمایه ای استانی، ردیف های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی تأمین شده است.

فرماندار کنگان از توزیع 123 میلیارد تومان اعتبار در 22 فصل و میان 40 دستگاه اجرایی خبر داد و افزود: این میزان اعتبار برای 133 پروژه عمرانی هزینه می شود.

وی گفت: بخش های حمل و نقل، توسعه و خدمات شهر و روستا، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، انرژی و ورزش مهمترین اولویت های شهرستان کنگان برای تخصیص اعتبارات هستند.

غریبی تاکید کرد: انتظار ما از مدیران شهرستان این است که با جدیت اجرای طرح ها و جذب اعتبارات و مبادله موافقت نامه ها را پیگیری و برای تخصیص اعتبارات به ویژه از منابع ملی با تعامل و ارتباط مستمر با مدیران تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه این کمیته برنامه ریزی تعیین کننده خط مشی و کانون هدایتگری اهداف توسعه شهرستان است، افزود: تمامی مدیران ارگان ها و دستگاه های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیب ادارات کنگان شارژ شد/ اولویت با طرح های نیمه تمام

جیب ادارات کنگان شارژ شد/ اولویت با طرح های نیمه تمام