مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 18:122022-07-21اقتصادي

چرا برای سریال تلویزیونی بیلبورد شهری نصب شد و چرا این ترفند هم جواب نداد؟


جالب اینکه برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با 25.

7 درصد مخاطب هم در این جمع قرار دارد و البته با کسب رضایت 91.

9 درصدی، بالاترین میزان رضایت را در میان آثار پخش شده در صداوسیما داشته است.

- با وجود برخی تمهیدات طراحی شده در راستای جذب مخاطب برای تولیدات تازه تلویزیون، این حربه ها به حاصل بوده، به گونه ای که سریالی پس از بارها بازپخش از همه سریال های این روزهای تلویزیون پربیننده تر شده و برنامه حیات وحش تنه به تنه تولیدات پرهزینه تلویزیون می زند؛ اما چرا وضعیت به سمتی رفته که حتی این حربه ها برای جذب مخاطب جواب نداده و بازپخشی ها وضعیت بهتری در جذب مخاطب دارند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ همزمان با پخش سریال گرانقیمت مستوران ، شاهد اقدام تازه ای برای جذب مخاطب بودیم و آن هم نصب بیلبوردهای شهری بود.

این اتفاق بسیار عجیب بود، چرا که عملاً کوشش برای جذب مخاطب آن هم برای فراگیرترین رسانه کشور بود.

این در حالی است که در گذشته تاکید می شد زمان پخش برفک تلویزیون نیز تعداد مخاطبان رسانه ملی بیش از دیگر رسانه هاست.

با این حال اکنون برنامه سازان و متولیان به سادگی از ریزش مخاطبان صداوسیما می گویند و چنین حربه ای نیز موید این تغییر وضعیت است.

تولیدات کنونی تلویزیون به حدی در جذب مخاطب شکست خورده اند که از میان سریال های تکراری، سریال ستایش 3 از شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برای سریال تلویزیونی بیلبورد شهری نصب شد و چرا این ترفند هم جواب نداد؟

چرا برای سریال تلویزیونی بیلبورد شهری نصب شد و چرا این ترفند هم جواب نداد؟