مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-22سياسي

لغو تحریم، تضمین و راستی آزمایی 3 شرط ایران برای مذاکرات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با اشاره به هجمه های دشمن علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی بر مبنای گفتمان توحیدی و موازین شریعت اسلام اداره جامعه را برعهده گرفته اما سالهاست که با هجمه های برخی از خواص، خودی ها و دشمنان ایران اسلامی مواجه بوده است.

  وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با وجود همه هجمه ها توانست در میادین بین المللی تاثیر به سزایی داشته باشد و در داخل نیز شاهد رویش های انقلاب بوده ایم، گفت: نفوذی ها در قالب تشکل هایی علیه جمهوری اسلامی فتنه گری کرده تا تاثیرات منفی در جامعه بگذارند و به نظام اسلامی خدشه وارد کنند.

  خطیب جمعه رشت با اشاره به سالروز تشکیل نماز جمعه، آن را از برکات عظیم انقلاب اسلامی دانست و افزود: در نماز جمعه باید به مسائل سیاسی جامعه پرداخته شود و علاوه بر دعوت به تقوای الهی خدمت به مردم و دین مبین اسلام نیز مورد توجه قرار بگیرد چرا که نماز جمعه در جهت گسترش تقوا و روح دین در بین مردم است.

  فلاحتی با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته ای به نمایندگی از مردم شجاع ایران پیش می رود، تصریح کرد: در هشت سال برجامی گذشته علاوه بر اینکه امتیازات زیادی به طرف مقابل برجامی دادیم اما هیچ نفعی برای ما به دست نیامد و آمریکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تحریم، تضمین و راستی آزمایی 3 شرط ایران برای مذاکرات

لغو تحریم، تضمین و راستی آزمایی 3 شرط ایران برای مذاکرات