مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:172022-07-23فرهنگي

تهیه کننده «جیران»: این توقیف های پیاپی به سریال آسیب می زند


تهیه کننده سریال جیران نکاتی را در رابطه با عدم صدور مجوز انتشار این سریال از شبکه نمایش خانگی مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی سریال، تهیه کننده سریال جیران اعلام کرد: ساترا پس از یک ماه تعلیق در در نامه ای به شماره1222/246در تاریخ 1400/11/1 به بنده اعلام کرد که در راستای شکایت واصله از سوی نویسنده و کارگردان آهوی من مارال ، با موضوع ضرورت حذف شباهت ها، جلساتی را با هیئت کارشناسی تخصصی و با حضور طرفین برگزار کرده که همه اعضا بر فقدان شباهت دو سریال رای داده اند.

اعضای هیئت کارشناسی همچنین رعایت بند دوم رای شورای داوری را نیز رعایت شده دانسته و اعلام کردند؛ منعی برای صدور مجوز انتشار جیران از این حیث وجود ندارد.

تهیه کننده جیران تاکید کرد: طرح مفصل جیران در سال 91 نوشته شده و در سال 93 به آقای مجید مولایی برای تولید سریال ایمیل شده و همزمان برای گروه فیلم و سریال ارائه شده است که ضمن موجود بودن مستندات موثق از جمله مکاتبات ایمیلی، شخص آقای مجید مولایی و افرادی دیگر نیز به عنوان شاهد این واقعیت روشن را تایید کرده و می کنند.

عفیفه در ادامه تصریح کرد: ما نسبت به این عدم تشابه مطمئن بودیم که اقدام به تولید جیران کردیم؛ اما زمانی که یک تیم تخصصی در یک نهاد حاکمیتی حکم به عدم تشابه دادند، مسیر تولید ادامه پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده «جیران»: این توقیف های پیاپی به سریال آسیب می زند

تهیه کننده «جیران»: این توقیف های پیاپی به سریال آسیب می زند