مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 09:322022-07-24اجتماعي

جزییات جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد


دانشگاه فرهنگیان درنظر دارد به منظور تأمین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی هیأت علمی مورد نیاز پردیس ها و مراکز خود، از طریق فراخوان عمومی برای سال 1401 به جذب 300 عضو هیأت علمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دانشگاه فرهنگیان در نظر دارد به منظور تأمین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی هیأت علمی مورد نیاز پردیس ها و مراکز خود، از طریق فراخوان عمومی برای سال 1401 به جذب 300 عضو هیأت علمی، اقدام کند.

این دانشگاه در 18 رشته مورد نیاز خود در پردیس ها و مراکز سراسر کشور از متخصصین و افراد واجد شرایط و برجسته علمی از دانشگاه های معتبر برای نقش آفرینی در مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش دعوت به همکاری می کند.

فرهیختگان و نخبگان جامعه علمی کشور می توانند تا دوم مرداد ماه 1401 با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز جذب اعضای هیأت علمی به نشانی www.

mjazb.

ir  نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

شرایط عمومی تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، وفاداری به نظام جمهوری اسلامی، تخلّق به اخلاق علمی و رفتار مناسب با شئونات اسلامی و دانشگاهی، عدم سوء پیشینه و منع قانونی برای استخدام در موسسات دولتی، برخورداری از سلامت جسمی و روحی لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

جزییات جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد