مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 17:072022-07-25سياسي

خبرنگار فارس از تبریز منتخب جشنواره نانو و رسانه


خبرنگار فارس از تبریز منتخب هیات داوران جشنواره نانو و رسانه در سال 1401 شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، زهرا عبدالهی خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری به عنوان افراد با عملکرد برتر در حوزه نانوی کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

در مراسمی که امروز به همین منظور در محل صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد طی لوح تقدیری با امضای سعید سرکار, دبیر ستاد فناوری نانو کشور, از عملکرد زهرا عبدالهی خبرنگار فارس در تبریز تقدیر به عمل آمد.

جشنواره سراسری نانو و رسانه با رویکر توسعه این دانش نوین در سطح کشور و ارزیابی عملکرد فعالان این حوزه در بخش رسانه های تخصصی صنعت، رسانه های عمومی و بخش دانشجویی اقدام به معرفی افراد برتر در سطح کشور کرده است.

آیین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه 1400، امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور مدیران رسانه های برتر، خبرنگاران برتر و اصحاب رسانه برگزار شد.

فراخوان این جشنواره از اردیبهشت 1401 آغاز شد و شرکت کنندگان تا 20 خرداد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را داشتند.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه ها اقدام به برگزاری جشنواره نانو و رسانه و تجلیل از رسانه های برتر ، افراد با عملکرد برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار فارس از تبریز منتخب جشنواره نانو و رسانه

خبرنگار فارس از تبریز منتخب جشنواره نانو و رسانه