مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 21:122022-07-25اجتماعي

شهرداری یزد برای مهار سیلاب آخر هفته در آماده باش کامل است


دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد با بیان این که مدیریت شهری برای مهار سیلاب احتمالی آخر هفته در آماده باش کامل است، گفت: علوم پزشکی، پارک علم و فناوری یزد باید برای مهار سیلاب احتمالی هرچه سریعتر نسبت به حفر کانال در اراضی خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ابوالقاسم محی الدینی شامگاه امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، با بیان این که تمام سیل بندها در حال تقویت هستند، اظهار کرد: تمام نقاط ضعف و حادثه خیزی که در اختیار شهرداری است مقاوم سازی شده و می شود.

وی افزود: تمهیداتی برای پل هایی که آب گرفتگی آن برای مردم مشکل ساز است صورت گرفته ولی در صورتی که احتمال وارد شدن آب سیلاب به داخل شهر باشد، روان آب ها و سیلاب ها به سمت برخی پل های خارج از محدوده شهری هدایت می شود تا جلوی ایجاد مشکل برای مردم گرفته شود.

شهردار یزد به ورود آب سیل دوماه قبل به داخل منازل مردم اشاره کرد و افزود: این موضوع اهمیت زیادی دارد چرا که اگر به سرعت انجام نشود مانند سیل دو ماه قبل به بلوار جوان و سپس خانه های مردم کشیده می شود.

محی الدینی با بیان این که به شهرداری یزد برای مهار سیلاب احتمالی در آماده باش کامل است،  تصریح کرد: در طول این چند روز راهداری و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها در حوزه ماش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری یزد برای مهار سیلاب آخر هفته در آماده باش کامل است

شهرداری یزد برای مهار سیلاب آخر هفته در آماده باش کامل است