مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:022022-07-26اجتماعي

آماده باش 50 تیم راهداری در سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اعلام هواشناسی مبنی بر حاکم شدن شرایط قرمز آب و هوایی در جنوب استان 50 گشت راهداری این اداره کل به حال آماده باش در آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جلال الدین قادری با بیان اینکه راهداران با داشتن روحیه بسیجی به طور شبانه روز به منظور فراهم آوردن آرامش مردم در سطح جاده های استان در تلاشند افزود: پیرو هشدارهای هواشناسی مبنی بر حاکم شدن وضعیت قرمز هواشناسی و بروز بارندگی شدید و سیلاب 340 راهدار به منظور روان سازی ترافیک و اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران در قالب 50 اکیپ راهداری در حال ارائه خدمات به هم استانی های گرامی هستند.

وی با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی توسط رانندگان در این شرایط جوی نامناسب منطقه توصیه کرد: شهروندان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی 141 از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با استقرار حدود 120 ماشین آلات راهداری و دستگاه های مکانیزه مورد نیاز در راهدارخانه ها، امید آن می رود مشکلی در خصوص برقراری ترددی ایمن در محورها نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 50 تیم راهداری در سیستان و بلوچستان

آماده باش 50 تیم راهداری در سیستان و بلوچستان