مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 20:422022-07-26اقتصادي

لزوم تبدیل منطقه شوش قوم به محل تولید ثروت پایدار آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بر لزوم تبدیل منطقه شوش قوم به محل تولید ثروت پایدار استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هریس، احمد حمزه زاده امشب در کارگروه گردشگری شهرستان هریس با تاکید به اینکه گردشگری صنعتی فرابخشی است، اظهار کرد: برای توسعه گردشگری منطقه، به خصوص شهرستان های آذربایجان شرقی باید به این نکته توجه داشت که گردشگری صنعتی فرابخشی است و نیازمند حمایت همه جانبه دستگاه های مختلف است، لذا در این راستا حمایت از سرمایه گذاران این حوزه باید در اولویت تمامی دستگاه ها قرار گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، ادامه داد: لازم است در این راستا احصا ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان، تدوین و ارائه بسته های تشویقی سرمایه گذاری در دستور کار قرار گیرد که در این زمینه این اداره کل نیز آماده است تا با همفکری در حوزه علمی و تخصصی این روند را تسهیل دهد تا در آینده ای نزدیک فرصت سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان هریس فراهم شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی ساختمان اطلاع رسانی و همچنین تاسیسات گردشگری احداث شده در ورودی شهرستان هریس در اولویت پروژه های استان قرار دارد، گفت: باتوجه به اینکه ایجاد ساختمان اطلاع رسانی در ورودی های شهر از مهم ترین اهداف ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبدیل منطقه شوش قوم به محل تولید ثروت پایدار آذربایجان شرقی

لزوم تبدیل منطقه شوش قوم به محل تولید ثروت پایدار آذربایجان شرقی