مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 08:022022-07-27اقتصادي

تعامل اتاق بازرگانی و دانشگاه های سمنان تقویت می شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از برنامه ریزی برای تقویت تعامل اتاق بازرگانی و دانشگاه های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اصغر جمعه ای، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان صبح امروز در بیست و نهمین نشست هیأت رییسه اتاق بازرگانی سمنان اظهار کرد: با همکاری و تعامل در اتاق بازرگانی، توانسته ایم بسیاری از مسائل را احصا و موارد را به متولیان ارائه کنیم.

وی گفت: مشارکت اعضا در مطالبات اقتصادی باید دوچندان باشد؛  چراکه بسیاری از مسائل با مشارکت فعال رفع خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: ارتباط اتاق بازرگانی با دانشگاه ها از سنوات قبل برقرار بوده؛ اما ضرورت دارد تا زمینه های همکاری تقویت شود.

وی افزود: با توجه به درخواست دانشگاه آزاد دامغان، قرار است اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان همکاری های متناسب با رویکردهای این دانشگاه داشته باشد.

جمعه ای ادامه داد: مرکز مطالعات و پژوهش های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان، سمینارهای کاربردی را به عنوان الزامات توسعه با حضور اندیشمندان و خبرگان برگزار خواهد کرد و در این سلسله گفتارها، بایدها و نبایدهای توسعه توسط فعالان دولتی و خصوصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل اتاق بازرگانی و دانشگاه های سمنان تقویت می شود

تعامل اتاق بازرگانی و دانشگاه های سمنان تقویت می شود