مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 09:472022-07-27دانش

امضای تفاهم نامه جذب شرکت های نانویی در پارک نوآوری صنعت نفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حاشیه رویداد رینکست 2022 که روز سه شنبه 4 مردادماه 1401 در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، - در حاشیه رویداد رینکست 2022، تفاهم نامه همکاری میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حاشیه رویداد رینکست 2022 که روز سه شنبه 4 مردادماه 1401 در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، تفاهم نامه همکاری میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت به امضا رسید.

هدف از این تفاهم نامه جذب شرکت های معرفی شده از برنامه رینکست به پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت است.

در صورت انطباق موضوع فعالیت های شرکت های معرفی شده با محور های موضوعی مورد قبول پارک، این شرکت ها با شرایط ویژه ای جذب خواهند شد.

از جمله این شرایط ویژه می تون به تسریع فرآیند پذیرش شرکت در پارک، کمک به توسعه بازار محصولات در شبکه شرکت های وزارت نفت، امکان قرار گرفتن در اولویت دریافت خدمات و تسهیلات اعطایی پارک است.

از جمله محور های همکاری مشترک می توان به معرفی شرکت های موفق در برنامه رینکست جهت استقرار در پارک، شناسایی، اولویت بندی و معرفی محصولات فناورانه از سوی برنامه رینکست در پارک در جهت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه جذب شرکت های نانویی در پارک نوآوری صنعت نفت

امضای تفاهم نامه جذب شرکت های نانویی در پارک نوآوری صنعت نفت