مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 20:472022-07-27پزشكي

پیش بینی 450 تخت مراقبت ویژه بیماران کرونایی در مشهد


مدیر امور بیمارستان ها و تعالی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 450 تخت ویژه برای خدمت رسانی به بیماران بدحال مبتلابه کرونا در مشهد نشان دار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رضا وثوقی مقدم افزود: در حال حاضر آمادگی لازم درزمینهٔ پذیرش بیماران بدحال مبتلابه کرونا در بخش های مراقبت ویژه وجود دارد.

مدیر امور بیمارستان ها و تعالی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بابیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 50 بیمار در بخش های مختلف بیمارستانی بستری هستند، اظهار کرد: 450 تخت ویژه برای خدمت رسانی به بیماران بدحال مبتلابه کرونا نشان دار شده است.

وی تصریح کرد: کمیته ساماندهی بخش های ویژه که پیگیر امور بخش های ویژه و ایمنی بیمار هستند نیز اقدامات و برنامه ریزی های خوبی جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به بیماران کووید داشته اند که ازجمله آن می توان به توانمندسازی نیروها و بازآموزی آن ها به جدیدترین پروتکل های مراقبتی کووید و همچنین ارتقای استانداردهای لحاظ شده در این بخش ها اشاره کرد تا بتوانیم کیفیت خدمات رسانی را به بالاترین سطح برسانیم و از مرگ ومیر بیماران بدحال پیشگیری کنیم.

دبیر کمیته درمان مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فعالیت مستمر کمیته مراقبت و درمان بیان کرد: به دنبال شبانه روزی شدن فعالیت های قرارگاه مرکزی کرونا، تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 450 تخت مراقبت ویژه بیماران کرونایی در مشهد

پیش بینی 450 تخت مراقبت ویژه بیماران کرونایی در مشهد