مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 20:222022-07-28سياسي

اعضای «فارس من» از 10 میلیون نفر عبور کرد


قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: امروز اعلام می کنیم فارس من از مرز 10 میلیون عضو و 7 میلیون بازدید عبور کرده است، همچنین آمار بازدید ماهانه از سایت خبرگزاری 28 میلیون نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس توانگر قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس بعد از ظهر امروز در همایش سالیانه خبرگزاری فارس استان اصفهان اظهار داشت: به سهم خود لازم است از زحمات تک تک همکاران خبرگزاری فارس اصفهان مجاهدانه زحمت می کشند تشکر کنم.

وی با بیان اینکه از روز اول خبرگزاری فارس در این جمع بودم و با تمام مدیرعاملان کار کردم، یادآور شد: آقای تیرانداز علاوه بر نگاه های ارزشی و انقلابی، از نادر مدیران رسانه است که در جریان موضوع نرم افزاری رسانه است و با شیوه های جدید و نو اتفاقاتی خوب رقم زده است.

توانگر با اشاره به بخش فارس من خبرگزاری فارس توضیح داد: فارس من اقدامی منحصر به فرد بود و در این اقدام مردم را وارد کار کردیم تا خودشان سردبیر و خبرنگار شوند و اگر شخصی قصد دارد بداند مردم دچار چه مشکلاتی هستند می تواند به این بخش وارد شود.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس پیرامون روند کار فارس من بیان داشت: زمانی که تعداد امضاها از عددی بالاتر برود، موضوعات را پیگیری می کنیم و امروز اعلام می کنیم فارس من از مرز 10 میلیون عضو و 7 میلیون بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای «فارس من» از 10 میلیون نفر عبور کرد

اعضای «فارس من» از 10 میلیون نفر عبور کرد