مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 11:422022-07-29اقتصادي

رایزن اقتصادی ایران در بلاروس به زودی مستقر خواهد شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت درجمع تجار و فعالان اقتصادی ایرانی در بلاروس موضوع تشکیل «انجمن تجار ایرانی در بلاروس» را با اهمیت دانست و گفت: به زودی رایزن اقتصادی ایران در بلاروس مستقر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین در ادامه سفر خود به مینسک پایتخت بلاروس با حضور در جمع تجار و فعالان اقتصادی ایرانی در بلاروس تجربه و ارتباطات ایرانیان مقیم بلاروس برای رونق تجارت در این کشور را حائز اهمیت دانست و خطاب به تجار ایرانی گفت: موضوع سرمایه گذاری و تجارت ایرانیان در بلاروس حضور در اورآسیا و عضویت ایران در آن از جمله مسایل مهمی است که در تعاملات با دولت  کشوربلاروس مورد توجه قرار داده ایم.

وی افزود: مساله توسعه اقتصادی دو کشور و ترازینت از ایران برای بلاروس جز اتفاقات مهمی است که در حال پیگیری است و رایزن اقتصادی ایران به زودی در بلاروس مستقر خواهد شد.

فاطمی امین مساله همکاری مشترک شرکت های معدنی ایران با شرکت های ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین بلاروس برای تولیدات مشترک را مورد اشاره قرار داد بحث نظام رتبه بندی محصولات صادراتی را برای برند ملی حایز اهمیت دانست.

وی افزود: مباحث مالی و ویزای ایرانیان در بلاروس مسایلی است که مورد پیگیری وزارت صمت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزن اقتصادی ایران در بلاروس به زودی مستقر خواهد شد

رایزن اقتصادی ایران در بلاروس به زودی مستقر خواهد شد