مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 07:272022-08-02سياسي

طرح اطعام حسینی در زنجان اجرا می ‎شود/فعالیت 176 مرکز نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح اطعام حسینی گفت: 176 مرکز نیکوکاری و دفاتر 14 گانه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب این طرح هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در بازدید از مراکز نیکوکاری با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ایشان گفت: امسال نیز همانند سال گذشته طرح اطعام و احسان حسینی در ایام محرم در استان زنجان اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: طرح اطعام حسینی در راستای بهره گیری از ظرفیت های مردمی در حوزه خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و سایر نیازمندان با مشارکت خیران استان در ماه های محرم و صفر اجرا می شود.

صالحی با بیان اینکه حامی یابی، طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته های معیشتی در بین مددجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله رویکردهای طرح اطعام حسینی است، اضافه کرد: 176 مرکز نیکوکاری و دفاتر 14 گانه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب این طرح  هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اطعام حسینی در زنجان اجرا می ‎شود/فعالیت 176 مرکز نیکوکاری

طرح اطعام حسینی در زنجان اجرا می ‎شود/فعالیت 176 مرکز نیکوکاری