مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-02سياسي

هزینه کرد 30 میلیارد تومانی برای رویداد فرهنگی عطر سیب


هزینه کرد 30 میلیارد تومانی شهرداری برای رویداد فرهنگی عطر سیب امروز در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نحوه هزینه کرد شهرداری تهران در رویداد فرهنگی عطر سیب امروز در صحن شورای شهر تهران مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

محمد آخوندی، عضو شورای شهر تهران در ارتباط با این موضوع بیان داشت: قرار بر این شد که شهرداری لایحه رویداد عطر سیب را زودتر ارائه دهد و اقدامات این رویداد نسبت به سال های گذشته مناسب تر بود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اعلام اینکه گزارش عملکرد در این خصوص ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که مبلغی به جمع بودجه شهرداری در این زمینه اضافه نشود و اجازه داده شده نسبت به هزینه کرد و درآمدهای سازمان فرهنگی به میزان 300 میلیارد ریال هزینه شود.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورا شهر تهران با بیان اینکه کیفیت رویداد عطر سیب بهتر از سال های قبل بود، تأکید کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جلساتی را در خصوص کیفیت این رویداد برگزار خواهد کرد و سال آینده نیز ردیف بودجه ای مشخص و مجزا برای این طرح در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد هیئات بیش از 6 هزار هیئت بوده است، یادآور شد: تعدادی از این هیئت ها ثبت نشده بود؛ از طرفی پیش بینی ها برای اختصاص بودجه نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 30 میلیارد تومانی برای رویداد فرهنگی عطر سیب

هزینه کرد 30 میلیارد تومانی برای رویداد فرهنگی عطر سیب