مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-03اجتماعي

رتبه 7 گروه تجربی:کنکوری ها درگیر حواشی کنکور 1402 نشوند/کرونا سکوی پرتابم بود


عالیه میرزایی دانش آموز شهربابکی و رتبه 7 کنکور تجربی با اشاره به اخبار ضد و نقیض درباره کنکور سال آینده گفت: کنکور 1402 شرایط خیلی متفاوتی با کنکورهای گذشته دارد و هر روز حواشی کنکور بیشتر می شود، - خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت : عالیه میرزایی رتبه 7 کنکور تجربی متولد سال 1382 در شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان است، وی در مدرسه فرزانگان درس خوانده است و امسال اولین سالی بود که در رقابت کنکور شرکت کرد.

این رتبه برتر کنکور به خبرنگار فارس که از وی پرسید روزانه چقدر درس می خواندی، گفت: ساعت های درس خواندنم متفاوت بود، سال دهم بین 6 تا 10 ساعت در روز درس می خواندم که در سال یازدهم به 12 ساعت در روز رسید و سال دوازدهم هم 14 ساعت در روز درس خواندم.

میرزایی درباره نحوه استفاده از کلاس های فوق برنامه کنکور تصریح کرد: سال دهم و یازدهم در موسسه کنکور و کلاس غیردرسی شرکت نکردم و در سال دوازدهم  از یک کلاس زیست حضوری بهره بردم و چند ماه هم جمع بندی دروس را به صورت آنلاین داشتم.

از آنجا که میرزایی نیز مانند سایر کنکوری های این دو، سه اخیر درگیر مسائل مربوط به شیوع کرونا و غیرحضوری شدن کلاس های درس شده است در این باره اظهار داشت: به علت شیوع کرونا کلاس درس ما تعطیل شد و همه چیز مجازی بود و فکر می کنم کرونا سکوی پرتابی برای من بود زیرا وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 7 گروه تجربی:کنکوری ها درگیر حواشی کنکور 1402 نشوند/کرونا سکوی پرتابم بود

رتبه 7 گروه تجربی:کنکوری ها درگیر حواشی کنکور 1402 نشوند/کرونا سکوی پرتابم بود