مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-03سياسي

هشدار نسبت به زمین خواری در پوشش سرمایه گذاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، حجت الاسلام محمدتقی نادعلی زاده امام جمعه شهرستان جویبار در جمع خبرنگاران با گرامیداشت 5 مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه، اظهار کرد: در نمازهای جمعه، خطبه اول باید کامل باشد و مطالب تفسیری با زبان روان بیان شود.

وی افزود: در خطبه دوم نماز جمعه باید به مسائل روز کشوری، جهان اسلام، مسائل شهرستان و منطقه ای اشاره شود.

امام جمعه جویبار اضافه کرد: وظیفه امام جمعه علاوه بر امام جماعت و سخنوری، نظارت بر تمام کارهای اجرایی شهرستان نیز بوده و تمام مدیران و کارمندان را رصد  و برای مردم بازگو می کند.

نادعلی زاده با تاکید بر اینکه اگر مدیر و کارمندی کم کاری کند و با مردم خوش رفتاری نکند باید تذکر داده شود،گفت: در مدتی که در این شهرستان مشغول خدمت بودم سعی کردم مشکلات شهر، ادارات و نهادها را به خود آنان گوشزد کنم.

وی تصریح کرد: در صورت تکرار عملکرد نادرست و بدرفتاری مدیران و کارمندان با مردم مجبور می شوم اسامی این افراد را در خطبه ها و جلسات شورای اداری اعلام کنم.

امام جمعه جویبار با بیان اینکه مشکل اصلی شهرستان جویبار مشکل آب شرب و آب کشاورزی است، اظهار کرد: احداث کانال سد آیت الله صالحی مازندرانی در حال تکمیل شدن است که می تواند مشکل آب کشاورزی شهرستان جویبار را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به زمین خواری در پوشش سرمایه گذاری

هشدار نسبت به زمین خواری در پوشش سرمایه گذاری