مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:572022-08-03سياسي

جزییات برنامه های تشییع و تدفین شهید کابلی در بهشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهشهر، حسین جناسمی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم دلیرمردان پاکی هستند که نام و یادشان بر تارک تاریخ خواهد درخشید و آیندگان بر شجاعت و ایمان و شهامت آنان اعتراف خواهند کرد که از جان شیرین شان گذشتند تا ما در آرامش باشیم.

وی افزود: شهدای مدافع حرم نمونه کاملی از مردان مرد روزگار و مردان مومن انقلابی هستند که در مقابل تهدیدهای دشمنان شجاعانه ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم امنیت آفرینان کشورمان هستند که با نثار جانشان الگوی جهانیان شدند و این روزها در آیین وداع با این شهدا در واقع تجدید بیعتی با آنان داشته و بر ادامه راهشان تاکید خواهیم کرد.

جناسمی با تشریح برنامه ورود پیکر پاک شهید کابلی به بهشهر یادآور شد: بعد از ظهر شنبه 15 مردادماه و در آستانه تاسوعای حسینی کبوتری خونین بالی برگشته از حرم بی بی زینب(س) و حضرت رقیه (س) در آسمان بهشهر و روستای قره تپه پرواز خواهد کرد.

وی افزود: مردم شهید پرور این خطه، شهید کابلی را به سوی گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) بهشهر مشایعت می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر اظهار کرد: مردم روستای قره تپه زادگاه شهید کابلی عصر شنبه 15 مردادماه با شهیدشان وداع می کنند و آیین وداع شهرستانی با سردار شهید کابلی یک شنبه شب در شب تاسوعای حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های تشییع و تدفین شهید کابلی در بهشهر

جزییات برنامه های تشییع و تدفین شهید کابلی در بهشهر