مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-04سياسي

سپاه و بسیج در پروژه های عمرانی به دنبال محرومیت زدایی هستند


فرمانده سپاه استان قم از اجرای پروژه آبرسانی به 12 روستای استان به همت بسیج سازندگی یاد کرد و گفت: پروژه هایی که پیمانکاران حاضر به اجرای آنها نمی شوند به بسیج سازندگی سپرده می شود و هدف اصلی سپاه و بسیج در این پروژه ها خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد امروز در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به روستاهای قم، اظهار کرد: در راستای توافقی که بین وزارت نیرو و سپاه در راستای آبرسانی به روستا انجام شده است این طرح در دستور بسیج سازندگی سپاه استان قم قرار گرفته و عملیات با سرعت قابل توجهی درحال انجام است.

وی از آبرسانی به 12 روستا خبر داد و گفت: در سلفچگان روستای سنجگان و در کهک 11 روستا تعریف شده و کار در کهک شروع شده است و حضور گروه های جهادی و ماشین آلات سپاه، کاهش هزینه ها را به دنبال داشته است.

  فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه روستاهای دیگر نیز در این پروژه مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: پروژه ها به خاطر سختی و دشواری کار از یک طرف و مبلغ پایین اجرا از طرف دیگر به بسیج سازندگی سپرده شده و رویکرد سپاه و بسیج در انجام این پروژه ها خدمات رسانی و محرومیت زدایی است.

سردار موحد افزود: آبرسانی به روستاها به همت بسیج سازندگی یک پروژه سراسری و ملی است و در استان قم 12 روستا در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج در پروژه های عمرانی به دنبال محرومیت زدایی هستند

سپاه و بسیج در پروژه های عمرانی به دنبال محرومیت زدایی هستند