مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-04سياسي

روایت خبر خوب تبدیل به فرهنگ شود


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اهمیت روایتگری گفت: این حوادث نیستند که جامعه را شکل می دهد بلکه روایت حوادث است که جامعه را شکل می دهد و در این مسیر نیاز است روایتگری خوب و مثبت تبدیل به فرهنگ شود که توسط خبرگزاری فارس ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین بانکی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان و دیدار با مدیر و خبرنگاران این مجموعه، با اشاره به رویکرد خبر خوب خبرگزاری فارس اظهار داشت: با افزایش اخبار منفی در فضای رسانه ای کشور، افراد روز به روز نسبت به کشور و مسائل آن ناامیدتر می شوند در همین راستا برخی اوقات شاهدیم که سرعت میل به مهاجرت افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه رسانه ها ویژگی های شخصیتی متفاوتی از جمله پرخاشگری، بذله گویی،مثبت اندیشی و .

دارند، افزود: در شرایط فعلی رسانه ها به منفی بافی و حالت اعتراضی روی آورده اند و در این باره مسابقه می گذراند که اثر بدی بر روحیه مردم، فرهنگ جامعه، علقه وطنی و.

خواهد داشت و در این مسیر نیاز است خبرگزاری فارس وجه تمایز خود را بر موضوع خبر خوب تعریف کند زیرا جامعه در عین حال که در حال انتقال اخبار منفی است، از شنیدن اخبار منفی خسته شده، در صورتی که قرآن کریم افرادی که ناقل اخبار آلوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خبر خوب تبدیل به فرهنگ شود

روایت خبر خوب تبدیل به فرهنگ شود