مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 22:222022-08-05سياسي

وضعیت زمین و مسکن در اردکان بحرانی است


نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی سونامی مهاجرت را یکی از مهمترین دغدغه های شهرستان اردکان دانست و گفت: به دلیل رشد نامتوازن و افزایش شدید مهاجرت اردکان با بحران زمین و مسکن روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده اردکان در مجلس، محمدرضا دشتی اردکانی با اشاره به اهمیت اهتمام ویژه دولت برای ایجاد مسکن در استان های کشور اظهار کرد: شهرستان اردکان به دلیل رشد نامتوازن و افزایش شدید مهاجرت با بحران زمین و مسکن روبرو است.

وی افزود: این بحران با توجه به مسیر توسعه صنعتی شهرستان هر روز بیش از پیش خواهد شد، بنابراین انتظار می رود با نگاه ویژه به موضوع الحاق زمین به محدوده های شهری شهرستان توجه شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع معدنی که حجم شدید مهاجرت را با خود به همراه داشتند آمادگی همکاری در پروژه ها را دارند و می طلبد در این رابطه تدبیر و تعامل سازنده شود.

دشتی اردکانی تصریح کرد: یکی از اقدامات شایسته دولت، عزم جدی برای ساماندهی موضوع آرد و نان است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیقی بر سفره مردم بیش از این فشار نیاید.

وی خاطرنشان کرد: از سویی در شهرستان اردکان سونامی مهاجرت صورت گرفته و متأسفانه در آمار و ارقام و برنامه ها به صورت دقیق دیده نشده بنابراین تأمین نان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زمین و مسکن در اردکان بحرانی است

وضعیت زمین و مسکن در اردکان بحرانی است