مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-09اقتصادي

اعزام هیأت تجاری سمنان به کشور عمان در مهر ماه


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از اعزام هیأت تجاری این استان به کشور عمان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

- علی اصغر جمعه ای، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از اعزام هیأت تجاری، بازرگانی و بازاریابی به کشور عمان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

وی گفت: با توجه به مراودات و مناسبات اقتصادی بین ایران و عمان، هیأت تجاری اتاق بازرگانی در مهر ماه سال جاری به این کشور اعزام خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ادامه داد: به منظور آشنایی تولیدکنندگان و تجار با ظرفیت های اقتصادی این کشور، همایش معرفی فرصت های تجاری عمان نیز هفتم شهریور 1401 در اتاق بازرگانی سمنان برگزار می شود.

جمعه ای بیان کرد: فعالان اقتصادی می توانند با حضور در این رویداد، از آخرین اطلاعات تجاری مطلع شوند.

وی تصریح کرد: روابط دوستانه و مناسبات همسایگی ایران و عمان، ظرفیت های قابل توجهی را برای افزایش هر چه بیشتر همکاری های اقتصادی و تجاری فراهم ساخته است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان  گفت: عمان بین کشورهای همسایه، به لحاظ صادرات ایران، رتبه ششم و بین کشورهای حوزه خلیج فارس، رتبه دوم را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیأت تجاری سمنان به کشور عمان در مهر ماه

اعزام هیأت تجاری سمنان به کشور عمان در مهر ماه