مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-13حوادث

یک یا حسین (ع) تا نجات «آوا» از مرگ/ حیات «آوا» در گرو کمک 300 میلیونی خیرین


  اراک؛ نگاهم که به چشمانش افتاد، سر تا پای وجودم با دلهره پیوند خورد، وای خدای من! مادر در سنگینی دوری از این فرشته خواهد مُرد.

نگاه نگران مادر چشمانم را گریزی زد، اگر نتوانیم آمپول بزنیم، آوا تا یک سال دیگر زنده نخواهد بود .

  خودم را دقایقی جای او گذاشتم، مادری با دست خالی و دخترکی بیمار، که بند دلش را ثانیه به ثانیه می بُرد! یاد اولین باری که مادر شدم افتادم، تازه فهمیدم بند دل پاره شدن یعنی چه! و حال می بینم مادر آوا بند دلش ثانیه به ثانیه می بُرد و دوباره پیوند می خورد.

 کاش می شد نفس نکشید تا اکسیژن برای آوا کم نیاید، دم و بازدم هایم را کمتر می کنم تا هوا بیشتر باشد!    تصورش هم سخت است پاره تنت که با پوستی سفید، موهای خرمایی و چشمانی رنگی همچون عروسکی نقاشی شده، مقابل چشمانت برای زنده ماندن تمنای نفس کند! و تو حتی نتوانی هوا را لمس کنی! خبر تلخ ابتلای آوای کوچک به بیماری اس .

ام.

ای در تمام شهر پیچیده و نیاز خانواده آوا به کمک مردم برای نجات این فرشته کوچک از مرگ، دهان به دهان می چرخد و این بار رسالت من شد که این خبر را نشر دهم تا خیرین برای نجات آوا یک یا حسین دیگر سر دهند.

مادر کلامی جز اشک نمی گوید، گریه های گاه و بیگاهش قطع نمی شود، آوا دقایقی چشمانش را به چشمانم دوخت و زنده ماندن را  تمنا کرد، بوسه ای مهمان دست های کوچکش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک یا حسین (ع) تا نجات «آوا» از مرگ/ حیات «آوا» در گرو کمک 300 میلیونی خیرین

یک یا حسین (ع) تا نجات «آوا» از مرگ/ حیات «آوا» در گرو کمک 300 میلیونی خیرین