مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-13سياسي

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری


مدیر روابط عمومی حرم بانوی کرامت گفت: مراسم شب های حرم در هفته جاری از شنبه تا پنج شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی یاسین شیخ زاده، - حجت الاسلام علی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه های حرم در هفته جاری اظهار کرد: مراسم نیایش صبحگاهی از شنبه 22 مردادماه الی چهارشنبه 26 مردادماه هر روز بعد از نماز صبح با قرائت دعای عهد و روز پنج شنبه صبح 27 مردادماه مراسم قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سید علی حسینی نژاد در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

وی اضافه کرد: صبح روز جمعه 28 مردادماه مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نایینی و مداحی مسعود زمانی برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی حرم بانوی کرامت گفت: مراسم قبل از ظهر نیز در هفته جاری از شنبه تا پنج شنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین ربانی اصفهانی، حسین سعیدیان و محمدرضا حسنی برگزار می شود که هر کدام به ترتیب سخنرانی دو روز از هفته را بر عهده دارند و روز جمعه حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مدرسی به ایراد سخن می پردازد.

وی ادامه داد: مراسم قبل از مغرب نیز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید رضا طباطبایی و مداحی ناصر آبیار، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری