مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-15اقتصادي

قیمت منطقی برای مرغ تعیین شود


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید قیمت منطقی برای هم مصرف کننده و تولیدکننده تعیین شود اگر این تعادل برقرار نشود تولیدکنندگان متضرر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در گفت وگویی، اظهار کرد: باید قیمت منطقی برای هم مصرف کننده و تولیدکننده تعیین شود اگر این تعادل برقرار نشود تولیدکنندگان متضرر می شوند.

  وی افزود: باتوجه به اینکه تولیدکنندگان نهاده ها را با ارز نیمایی خریداری می کنند باید برنامه ای گذاشته شود تا قیمت واقعی برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مشخص شود.

  معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: قیمت مرغ 59 هزار و 800 تومان تعیین شده و عملا در بازار با قیمت پایین تر در حال عرضه است.

  احمدی حاجی اضافه کرد: همچنین مرغ از سوی شرکت پشتیبانی در حال خرید است.

  وی با تاکید بر اینکه باید قیمت منطقی برای مرغ داشته باشیم، خاطرنشان کرد: براساس نظر سازمان حمایت تمایل به خرید مرغ کمتر شده است.

ب️ه گزارش فارس، مازندران با داشتن همه حلقه های فعال این صنعت از جمله، تنها مرکز لاین ایران و خاورمیانه، 6 واحد مرغ اجداد، 205 واحد مرغ مادر گوشتی، 2 هزار و 200 واحد مرغ گوشتی، 29 واحد مرغ تخم گذار، 39 واحد کارخانه جوجه کشی، 44


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت منطقی برای مرغ تعیین شود

قیمت منطقی برای مرغ تعیین شود