مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-17اجتماعي

تأمین 1000 قالب یخ برای زائران اربعین در یک موکب ایرانی+عکس


امسال با توجه به گرمای هوا در ایام اربعین حسینی، در موکب فاطمه الزهرا سلام الله علیها کارخانه یخ با ظرفیت تولید روزانه 1000 قالب یخ 25 کیلویی راه اندازی می شود و این یخ ها در اختیار سایر موکب های اطراف نیز قرار خواهد گرفت.

- آماده سازی برای راه اندازی کارخانه یخ در عمود 202 مسیر نجف ـ کربلا بر همین اساس، یکی از خیران برای زائران اربعین اقدام به راه اندازی کارخانه تولید یخ کرده است تا نیاز زائران اربعین در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا در اوایل این مسیر را تأمین کند؛ به طوری که امسال یک کارخانه تولید یخ در عمود 202 مستقر خواهد شد که در این کارخانه روزانه یک هزار قالب یخ 25 کیلویی تولید و در اختیار زائران و موکب های اربعینی قرار می گیرد.

پیش از این، دستگاه تولید یخ با ظرفیت تولید روزانه 250 قالب یخ هشت کیلویی برای خدمت به زائران امام حسین علیه السلام در ایام اربعین توسط این خیر به موکب های اربعینی اهدا شده بود.

همچنین دستگاه تصفیه آب و بسته بندی آب نیز امسال در این بخش مستقر خواهد شد تا نیاز زائران و موکب های اطراف در عمود 202 تأمین شود.

تجهیزات و دستگاه های این کارخانه با چهار تریلی به عراق منتقل خواهد شد و بستر لازم برای راه اندازی این کارخانه مهیا شده است و خادمان ایرانی در کنار عراقی ها به عنوان میزبان حماسه اربعین، در حال آماده سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 1000 قالب یخ برای زائران اربعین در یک موکب ایرانی+عکس

تأمین 1000 قالب یخ برای زائران اربعین در یک موکب ایرانی+عکس