مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-20پزشكي

کمبود سرم کشوری است/طارم در زمینه اورژانس مشکل دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اذعان به مشکل کمبود دارو از جمله سرم در بیمارستان ها گفت: این مشکل کشوری است و راه کارهایی برای کاهش آن به صورت کشوری پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به همراه هیأت همراه از دفتر خبرگزاری فارس بازدید و به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

حسن بختیاری با تبریک روز خبرنگار برای فعالان رسانه ای آرزوی توفیق کرد و از همکاری خبرگزاری فارس با این دانشگاه در زمینه های مختلف تقدیر کرد.

وی در پاسخ به سوالی خبرنگار فارس در زمینه برخی کمبودها به ویژه در حوزه دارویی از جمله سرم را کشوری دانست و اظهار کرد: در واقع همه معاونان غذا و دارو از کمبود سرم شکایت دارند و راه کارهایی هم برای کاهش این مشکل پیش بینی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دریافتی های خارج از شبکه توسط برخی از پزشکان را ناشی از عدم توازن در وجود متخصص عنوان و با تاکید بر برخورد با متخلفان گفت: در همه موارد هم نمی توان برخورد سلبی کرد چرا که عواقب خاص خود را در بر دارد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات موجود در داروخانه ها به ویژه نسخه خوانی ها گفت: در این موارد طرف حساب دانشگاه علوم پزشکی، صاحب داروخانه است که باید ملاحظات مورد نیاز را مد نظر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سرم کشوری است/طارم در زمینه اورژانس مشکل دارد

کمبود سرم کشوری است/طارم در زمینه اورژانس مشکل دارد